­

juli 2016

Farvel Cambodia

Vi står tidligt op, for at blive klar til kl 7. Vi skal med bus til Bangkok og vi afhentes på hotellet mellem 7 og 8. Vi spiser morgenmad og går i receptionen. Kort efter kommer en af tjenerne med [...]

Afsked med Siem Reap

Det er vores sidste dag i Siem Reap i dag. I morgen rejser vi tilbage til Thailand, hvor nye eventyr venter os, når vi skal bo på husbåd i 5 dage tæt ved grænsen til Myanmar. Vi er i poolen [...]

Mor/datter hygge med massage

Vi når til poolen i et par timer i formiddag. Kl 13 skal Agnes og jeg have massage i en time i massage sengene ved poolen. Agnes er meget spændt på det og vi får lov til at ligge på [...]

Bambus skyskrabere i Kompong Pluk

Vi har lavet en aftale med Mr So Lee, vores flittigt brugte Remork chauffør, kl 10 i dag. Vi vil til Tonle Sap søen, som er en sø samt en biflod til Mekong floden. I regntiden vokser søen med ca [...]

Endelig på marked

Vi vågner i dag til skyfri himmel. Vi har hjemmedag og går til poolen i formiddag. Vi spiser frokost på værelset og det bliver en genganger: boller med honning eller Leende ko ost. Pludselig blæser det op og himlen åbner [...]

Sidste dag på Angkor Wat

Vi vågner op til massiv regn og regnen fortsætter fra en meget grå himmel. Vi har i dag bestilt en Remork til kl 10, for at tage den sidste dag på Angkor Wat, men det ser umiddelbart ikke så lovende [...]

Kontrasternes land

Der er kun ganske lidt at berette i dag, da vi slapper af ovenpå Angkor Wat tur i går. Efter morgenmaden går vi en lille tur i området omkring hotellet. Vi mødes af vinkende Remork chauffører udenfor hotellet. Der er [...]

På nye eventyr ved Angkor Wat

I dag skal vi være kulturelle igen, men først fra kl 13. Så vi bruger formiddagen ved poolen. Frokost på værelset med hvide boller med honning eller ko ost (Leende Ko). Vi har bestilt den samme Remork, som vi kørte [...]

Knæk knæk med Khmer massage

Der er overskyet til morgen, men temperaturen er stadig et stykke over 30 grader. Vi er ved poolen i et par timer i formiddag. Frokosten har vi bestilt på hotellet, hvor vi får en Set Lunch på husets regning. Vi [...]

Planlægning og hjemmehygge

Vores nattesøvn er begyndende normaliseret og børnene vågner i dag kl 7.30. I dag er hjemmedag. Vi forsøger at efterleve børnenes ønske om flere hjemmedage, som de ofte efterspurgte på rejsen til Costa Rica. Når vi spørger dem, siger de, [...]